Mitt tvåtusenelva

- Jag firade nyår i Thailand och var där i 1 månad, galenskaper kan man säga. Lätt bästa resan!
- Min gammelfarfar dog, saknar honom varje dag även fast jag inte träffade han jätte ofta.
- Jag spenderade ungefär halva vintern i Sälen med fin fina vänner.
- Åkte till Italien med Sara, syrmin, pappa, Anders och Sofia, glömmer det aldrig!
- Jag gjorde en hel del galna saker med Hanna Björk.
- Jag blev tillsammans med Viktor, någonting jag aldrig kommer glömma..
- Jag förlorade en nära vän.
- Lärde känna två underbara personer Lilian och Emmie.
- Jag dygnade på riktigt med Sara Lilian Emmie och boysen.
- Piercade naveln
- Det vart många mysiga grillkvällar med brudarna.
- Spelade fotboll nästan varje dag i en period med Anton och company.
- Drog årets första dopp i sjön 23 april med Amanda.
- Jag spenderade en hel del nätter hos Hanna på solsidan.
- Va jätte ofta med Albert, Sebbe, Reye och Dietmann.
- Spelade fotboll varje dag under sommaren.
- Vann serien, spelade cuper och hade skit kul med laget!
- Blev med i distrikslaget. Åkte till Råda på elit läger och massa tränings samlingar.
- Va borta från fotbollen i 1-2 månader för mina fötter, skavsår och sår.
- Frägade håret brunt.
- Lärde känna finskarna och dom var även här och spelade fotboll.
- Åkte till Finland och va hos finskarna, saknar dom!! (tur att de kommer snart)
- Putte i parken var oförglömligt...
- Tältade
- Fyllde 14, haha stora tjejen osv.
- Inskaffade mig löshår.
- Olyckor och skit hände under detta år.
Kommer inte på så mycket mer nu men 2011 har varit både bra och dåligt. Hoppas verkligen att 2012 blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0